Home

MAS staat voor professionaliteit, vakmanschap en betrokkenheid

Onze samenwerking gaat verder dan alleen het verzorgen van facilitaire dienstverlening. MAS Dienstverleners brengt een significante bijdrage aan het leveren van een optimaal werkklimaat binnen uw organisatie.

MAS Facilitair is een middelgroot bedrijf in facilitaire dienstverlening, met hoofdkantoor in Amsterdam en vestigingen in Den Haag, Amersfoort, Utrecht en Rotterdam. Met ongeveer 500 medewerkers verzorgt MAS Facilitair diensten op het gebied van schoonmaak, onderhoud, veiligheid en beheer van gebouwen en buurten. Het bedrijf kent gerenommeerde klanten als het Rijksmuseum en de ADAM Toren en werkt onder andere voor onderwijs, woningbouwverenigingen, lokale overheid en in kantoren.

Bijzonder aan MAS is, dat het in hart en nieren een sociale onderneming is. Het biedt opleidingen en ontwikkelprogramma’s aan mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt, ontwikkelt voortdurend sociale initiatieven en heeft zeer uitgesproken opvattingen over hoe een onderneming om dient te gaan met zijn werknemers.

MAS werd opgericht door Rahma el Mouden in 1997 en is en blijft een door vrouwen geleid familiebedrijf. Momenteel is Oumaima el Mouden directeur.

Overzicht van onze
werkgebieden

VvE-woongebouwen

Gebouwen waarin gewoond wordt, vragen om een aandachtige en betrokken benadering.
Lees meer

Kantoren

Een schone werkomgeving is een randvoorwaarde voor tevreden en productieve werknemers.
Lees meer  

Onderwijs

Onderwijs vraagt om specifieke faciliteiten en sfeer, om een vertrouwenwekkende omgeving. Lees meer  

Culturele gebouwen

Wijn zijn minstens even zuinig op de culturele omgeving en objecten als de opdrachtgever zelf.
Lees meer  

Zorg

Onze medewerkers leveren een bijdrage aan goede en veilige zorg voor kwetsbare mensen.
Lees meer  

Hotellerie

Een prettig verblijf en een hoffelijke benadering van uw gasten staan ook bij wat wij bijdragen centraal. Lees meer  

Onze diensten

Schoonmaak

Schone trapportieken, kantoorruimtes, buurtcentra, of opvanglocaties voor dak- en thuislozen… Zo vanzelfsprekend is dat niet. Maar voor een prettige en veilige woon- en…

Lees meer

Specialistisch reinigen

MAS Facilitair heeft in de loop der jaren een lange reeks van specialismen ontwikkeld waarmee we werkelijk iedere opdrachtgever van dienst kunnen zijn en elke klus weten te…

Lees meer

Wil je werken bij MAS?

Bij ons kun je aan de slag in heel diverse vacatures, van professioneel schoonmaker tot buurtvoorlichter, en van onderhoudsmedewerker tot beveiliger. Ook in een leerwerktraject, op werkervaringsplaatsen, als stagiaire of als vrijwilliger. Samen bekijken we wat voor werk bij je past, en zorgen we dat de juiste opleidingen of cursussen gevolgd kunnen worden. Iedereen wordt professioneel en persoonlijk begeleid.
Wij hebben regelmatig vacatures voor betaalde functies, (onbetaalde) werkervaringsplaatsen en voor stagiaires en vrijwilligers. Onder aan deze pagina staat ons actuele aanbod.

Recente vacatures:

HR manager

24 uur (m/v)

Sollicitatieformulier

Jobcoach consulent

24 – 28 uur (m/v)

Sollicitatieformulier

Sociaal wijkbeheerder

32-40 uur (m/v)

Sollicitatieformulier

Veelgestelde vragen

MAS is een uniek facilitair service bedrijf. Wij willen niet de grootste zijn, maar wel graag de menselijkste. We zijn echte vakmensen en dagen elkaar continu uit voor de beste resultaten en de fijnste manier van samenwerken. Zo zetten we onze mensen op 1, letterlijk én figuurlijk en bereiken zo het mooiste resultaat voor onze opdrachtgevers. Vind hier enkele veelgestelde vragen over bedrijf.

Als de medewerkers floreren, floreert het bedrijf. Gemotiveerde medewerkers, die weten dat ze gezien worden, voelen zich meer verbonden aan het bedrijf en meer verantwoordelijk voor hun resultaten. Medewerker gelukkig? Klant gelukkig – en MAS gelukkig!

Het zijn van een sociale onderneming betekent dat wij voldoen aan een aantal strikte eisen: wij hebben een maatschappelijke missie, zien winst als middel en niet als doel, betrekken onze stakeholders bij belangrijke besluiten en streven naar maatschappelijke impact.

Juist niet. Door alles in en om het bedrijf op maatschappelijk verantwoorde wijze te organiseren, hebben wij minder kwaliteitskosten en een lager verzuim. Bovendien zijn wij volstrekt transparant in onze bekostiging – en kunnen daardoor ook concurrerend zijn.

Rahma heeft in 2022 de leiding van het bedrijf overgedragen aan haar dochter Oumaima. Rahma is nog wel adviseur van de directie en het management en een belangrijke ambassadrice van het bedrijf en het gedachtengoed waarmee ze dat ooit oprichtte.

Benieuwd naar de mogelijkheden?

We vertellen je graag wat wij als facilitair service bedrijf en sociale onderneming, actief in de hele Randstad voor jou kunnen realiseren, én garanderen

Onze keurmerken

Wij zijn trots op onze behaalde certificeringen en voeren dit in de praktijk conform de gestelde voorwaarden uit. Enkele van onze belangrijke certificaten zijn:

Keurmerk_Schoon